Gratis bezorging vanaf 99,-
Advies op maat
Groot assortiment
0
Categorieën
0

Garantie & Klachten

Garantie.

De garantietermijn van producten in de webshop van LampenTotaal kan variëren van 1 tot 25 jaar. Voor alle producten geldt de fabrieksgarantie met de bij hen bepaalde garantievoorwaarden, naast en onverminderd de wettelijke regels die u als consument kunt inroepen tegen ons als verkopende partij. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Treedt er een defect op aan uw product binnen de garantietermijn? Neem dan direct contact met ons op. In sommige gevallen kunnen we de lamp repareren of een onderdeel vervangen. Biedt dat geen oplossing, dan zullen we in alle gevallen een nieuw product of passend alternatief aanbieden.

Voor veel lichtbronnen geldt dat deze helaas buiten de garantie vallen, omdat ze bijvoorbeeld onderhevig zijn aan stroompieken of kunnen falen door blikseminslag en vochtigheid. Ook bij defecten en slijtage als gevolg van nalatig onderhoud kan geen aanspraak op garantie worden gemaakt.

Buitenverlichting die wordt toegepast in kustgebieden, kennen een afwijkende garantieperiode, namelijk één derde van de totale garantietermijn. Let u erop dat vooral buitenverlichting meerdere keren per jaar onderhoud vergt. Doe dat door onderhoudsmiddel te gebruiken of bij RVS lampen de specifieke RVS-onderhoudsmiddel te gebruiken.

Klachten.

Heeft u na uw aankoop een klacht over onze dienstverlening of producten, of bent u niet volledig tevreden? Dat vinden we erg vervelend en we lossen het probleem graag voor u op. Wij vragen u uw klacht via email aan onze afdeling klantenservice door te geven. U kunt daarnaast gebruik maken van post, een fax of telefonisch contact. We zorgen al meer dan 50 jaar voor een goede service, kwaliteit en tevredenheid en doen er daarom alles aan u zo snel mogelijk te antwoorden. We proberen uw feedback bovendien te gebruiken om ons assortiment en onze dienstverlening doorlopend te verbeteren.

Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht of opmerking direct in behandeling nemen. U ontvangt van ons een bevestiging na ontvangst van de klacht, waarna we u zo snel mogelijk van antwoord zullen voorzien. Wij stellen alles in het werk u binnen 1 - 2 werkdagen te antwoorden. In uitzonderlijke gevallen kan een reactie tot maximaal 10 werkdagen op zich laten wachten. Tot nu toe hebben we alle klachten van klanten gelukkig naar tevredenheid op kunnen lossen.

Slagen wij er onverhoopt toch niet in uw klacht naar behoren op te lossen? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie TrustedShops. Ook is het mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Onze contactgegevens:

Lampentotaal
T.a.v. Klantenservice
Dorpsstraat 2a
4043 KK Opheusden - NLD
T: +31(0)488750930
E: [email protected]