Gratis bezorging vanaf 99,-
Advies op maat
Groot assortiment
0
Categorieën
0

Black Friday Deals: tot wel 60% korting - Bekijk hier!

Vragen & Suggesties

De specialisten van LampenTotaal krijgen wekelijks tientallen vragen over binnenlampen en buitenlampen. Bijvoorbeeld over onze service, over levertijden, de garantie, het onderhoud en noem maar op. De vragen die veelvuldig aan ons worden gesteld, hebben we onderstaand weergegeven en natuurlijk van een antwoord voorzien. Wellicht staat uw vraag er ook tussen!

Meest gestelde vragen.

Ik wil een offerte voor een aantal lampen, hoe kan ik die opvragen?

Een offerteaanvraag stellen we zeer op prijs, u kunt de offerte op verschillende manieren aanvragen:

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling via de webshop goed doorgekomen is?
Na uw bestelling ontvangt u binnen enkele minuten altijd een bevestiging in uw email, zie ook levertijd-en-bestellen

Welke kleur licht geeft een led lamp?
De lichtkleur van de ledlampen staat vermeld bij het product, dit kan variëren van warm wit tot daglicht.

Wat is de levertijd van een product?
Afhankelijk van de voorraad op werkdagen vóór 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Bestelt u niet op werkdagen of na 17:00, dan wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan bedraagt de levertijd maximaal 7 werkdagen. Wilt u een exacte levertijd? Neem gerust contact met ons op.

Hebben jullie ook een showroom?
Wij hebben inderdaad een showroom. Op deze pagina vindt u alles hierover. Let op: op dit moment hebben wij geen showroom met binnenverlichting.

Kan ik de bestelling komen afhalen?
Het is inderdaad mogelijk om de bestelling af te komen halen. In de winkelwagen kunt u dit aangeven. Zodra uw order klaarligt ontvangt u een bericht dat u de bestelling kunt komen ophalen.

Hoe lang is de garantietermijn?
De garantietermijn verschilt per artikel. Bij het artikel staat de garantie aangegeven in jaren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als een product niet naar verwachting is of binnen de garantieperiode defect is kunt u deze retourneren. Hier kunt u contact voor opnemen met de klantenservice. Zij voorzien u van de juiste informatie.

Suggesties.

Hebt u suggesties of opmerkingen over LampenTotaal? We stellen het zeer op prijs als u uw gedachten over onze service, ons assortiment of ons productaanbod met ons deelt. Op die manier kunnen wij blijven innoveren en onze service verbeteren. Het gaat ons er uiteindelijk om dat u vakkundig en klantvriendelijk wordt geholpen en dat u het verhaal van LampenTotaal doorverteld. Bel ons of mail ons.